bromptonroad | Case: Lotto
22419
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22419,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Insight

Consument hebben Lotto niet meer precies op het ‘netvlies’ Ze weten niet precies meer hoe Lotto werkt, hoeveel ballen (nummers) worden getrokken en wat de deelnameprijs is. Bovendien is de consument niet (meer) onder de indruk van de winkans en de prijzen van Lotto.

Job to be done

Nieuwe spelers aantrekken en een rol spelen in het leven en de dromen van miljoenen Nederlanders met een versimpelde spelboodschap een grotere winkans, meer fun en spelplezier.

Campagne

Brompton Road ontwikkelde de retailstrategie en de retail-introductiecampagne. Daarnaast ontwikkelde wij diverse andere retailcampagnes als vervolg op de relaunch: onder andere de ‘nieuwe spelerscampagne’ en‘winbeleving campagne’.